loading...
شهر حجاب
پیش گفتار

چه اصراری بر بی حجابی !!!

دشمن با طرح اسلام زدائی و تسلط بر کشور های اسلامی از قوی ترین  حربه شیطانی خود ترویج فساد  بی عفتی  بی حجابی و به کار گیری جاذبه های جنسی  استفاده کرده است !! استعمار چادر و حجاب زنان مسلمان را که حافظ هویت  و شخصیت انان میباشد  نشانه گرفته و با تضعیف عفاف  فاطمی (ع)و ترویج ازادی و معاشرت های بی قید بند جوانان عزیز مارا که سرمایه های اصلی مملکتند به سقوط و نابودی کشانده .در این وبلاگ تذکرات و هشدار های قران شریف و خاندان رسالت علیهم السلام بازگو گردیده که  با  به کار گیری انهاو اگاهی از مجازات گناه ضمن مقابله با تهاجم فرهنگی و رفع مشکلات موجود از یک زندگی سر شار از صفا و معنویت و اجتماعی سالم برخوردار خواهیم  شد... .

سجاد بازدید : 29 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

هرگز نباید تصورمان از حجاب، زندانی شدن زن باشه چرا که خداوند حجاب رو واجب کرده تا زن ها آزادتر باشند وقتی که خانومی حجاب خود رو رعایت نکنه و جلوه گری های خودش رو از نامحرم نپوشانه قطعا محدودتر خواهد شد و نگاه مردان چشم چران و هرزه رو در پی داشته و چنین شخصی از دام افراد هوس ران در امان نیست.

درباره حجاب مثالی که میشه آورد اینه که :

صدف از مرواریدی که درون خودش داره محافظت میکنه چرا که مروارید دارای چنان ارزشی است که بدون صدف سالم نمی مانه از این رو نیاز به صدف داره و فلسفه حجاب همینه که مرواریدی چون زن را از انواع و اقسام خطرات حفظ میکنه.

وقتی در جامعه ای بی حجابی جای حجاب رو بگیره باعث تضعیف و پایمال کردن فضائلی چون حیاء، عفت و غیرت میشه. در جامعه بی حجاب شهوت رانی، هوس رانی، هرزه گری، گناه، ارتباطات نامشروع و... جای معنویت، صفا، عشق و محبت رو خواهد گرفت.

وقتی خانومی مجرد یا متاهل با وضع زننده و بدحجاب در جامعه ظاهر بشه درسته یه سری افراد هرزه رو به خودش جلب میکنه ولی هیچ کس حتی همون افراد هرزه برای چنین خانومی ارزش قائل نیستند هنگامی که خانومی محجبه باشه در نزد همگان با شخصیت خواهد بود در نزد جامعه دارای ارزش و آبروست. البته فقط حجاب کافی نبوده و به همراه حجاب عفت و وقار رو نیز باید رعایت کنه.

ما از خودمون چیزی نمیگیم بلکه دستور قرآن است که حجاب رو رعایت کنید

پس به ادمه مطلب برید

در سوره احزاب- آیه ۵۹ آمده که :

«يا ايها النبي قل لازواجک و بناتک و نساء المومنين يدنين عليهن من جلابيبهن ذلک ادني ان يعرفن فلا يوذين و کان الله غفوار رحيما».
اي پيامبر(ص)، به همسران و دخترانت و زنان مومنان بگو: روسري‌هاي بلند( چادر) خود را بر خويش فرو افکنند تا شناخته نشوند و مورد آزاد قرار نگيرند (و خداوند همواره بخشنده و مهربان است.)

__________________________________________

دو روایت رو لازم دونستم در این پست بیارم

حضرت علی (علیه السلام) فرموده اند : کسی که  پوشش و آرایش خود را شبیه غیر مسلمان کند از ما نیست.  (کنز العمال، ج1، ص219)

از حضرت زهرا (سلام الله علیها) نیز روایت شده که : خداوند تقرب زن را از ناحیه حجاب و رعایت حریم محرم و نامحرم قرار داده، زن هرچه بیشتر به مسئله حجاب خود مقید باشد به خداوند نزدیکتر خواهد شد.  (وسائل الشیعه ، ج14، ص 123)

________________________________________

 میخوام به خانوم هایی که حجاب رو رعایت نمی کنند و خود را شیعه و محب اهل بیت میدانند بگویم که در آخرت چه جوابی برای حضرت زهرا (س) دارید؟؟؟!!! آیا جوابی دارید؟؟؟ وای از وقتی که دیر شده باشه وای.

________________________________________

منبع http://raze-hejab.blogfa.com

اما من میخام با اون مردایی حرف بزنم که خودشون هر کاری که دلشون میخاد رو انجام میدن و ناموس خودشونم رحم نمیکنن خارج از بحث دین خودشون از این کاراشون  حالشون بهم نمیخوره این کار  نمونه اشکار شیطان پرستی .

به قول دکتر علی شریعتی : فاحشه اونیه که  از هم خوابی با سگ هم دریق نکرده ولی دنبال زن باکره میگرده.

و به قول این حدیث که فکر کنم از حضرت علی (ع): زنان پاک برای مردان پاک و مردان ناپاک برای زنان نا پاک .

 که دقیقا به این اشاره داره کبوتر با کبوتر باز با باز که با اندکی تغیر میشه . باکره با باکره و فاحشه با فاحشه .

خدا وند از سر گناهان همه ما بگزرد  تا وقتی که زنده ایم  توفیق توبه به اعنایت کند .

روزی که امام زمان بیاید دنیا متحول میشود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
امیر مومنان علی (ع) امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنید که رها کردن این دو واجب الهی باعث میشود اشرار و بدکاران بر شما مسلط شوند . در ان هنگام برای رهایی از شر ظلم انان دعا میکنید ولی خداوند دعایتان را اجابت نمیکند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد حجاب چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 9,298